Time to party


Nu är det dags att parta lite. Jag ska nämligen på " Charity school dance" Det ska bli så jädra roligt.
Jag kommer se helt otrolig ut också. Jag går inte på träningen idag för att jag skulle inte hinna då och all min engergi skulle vara slut så att jag skulle inte orka dansa. Jag ska möta Hanna, Hannah och Johanna 10 minuter innan det börjar ute på basket planen. Hannah skrev en namngrej så jag gör det åt dig med <3
H ärlig
              A lltid fantastisk
           N Fashionista
        N smart tjej
      A lltid bäst
  H järtlig


Kommentarer
Postat av: freja

jaha

2011-03-19 @ 12:33:45
Postat av: Hannah

naaw du e bara för söt!! btw du såg jättefin ut på festen igår =) <333

2011-03-19 @ 17:23:48
URL: http://hannahannahbff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0