Varför inte?

Fotograf: Jag
Bilden är tagen för 2 veckor sedan men jag tycker bara så himla mycket om denna bild. Jag vet inte varför men Nono är så gullig i denna bild!
Jag har ett STORT PROBLEM. Jag har jätte många besökare ungefär 50 stycken sidvisningar och 15-25 unika besökare. Men jag förstår inte varför ni som besöker denna fotoblogg inte kommenterar. Det är inget krav, bara det att jag väldigt väldigt gärna skulle vilja att ni kommenterar vad ni tycker om mina bilder. Jag vet att jag är nybörjare när det gäller fotandet men.... Det är min hobby. Så snälla kan ni exempel kommentera vad ni tycker om bilden på Nono i detta inlägg. Tack för den som gör det! :)

Kommentarer
Postat av: Tilda > Fotobloggare

Jätte söt bild! :)

2011-02-03 @ 20:45:32
URL: http://punkapan.blogg.se/
Postat av: cecilia

gud va gullig :D

2011-02-16 @ 08:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0