Back to school


Fotograf: Jag
Bokehn är tagen på mammas matta i vardagsrummet. Den är såklart Rosa!
Idag har skolan börjat igen! Och dagen var faktisk helt ok... Det var jätte roligt att få träffa kompisarna. Och Emma fick tyvär ingen systemkamera men hon fick en anna jätte bra kamera som nästan är lika bra som en systemkamera! :) Good 4 U.
Jag har fixat designen också och blev ganska nöjd! Jag gjorde inläggen så att de blev " genomskinliga" tips finns på bloggstyle.se
Men det var ganska skönt att komma tillbaka, jag var iaf utvivlad. Hur har er dag varit? :)


Kommentarer
Postat av: Sollan

Det här blev jätte bra med den nya designen, tack vara att du använder grått som bakgrund så kommer bilderna att stå fram bättre. Grått är en jättebra färg att använda då man redigerar bilder på skärmen också eftersom det är den neutralaste färg som finns. I professionella fotostudios använder man en speciell grå färg på väggarna så att inte ögat ska luras utan att färgerna uppfattas som de är.

2011-01-12 @ 14:50:47
Postat av: Sollan

Det här blev jätte bra med den nya designen, tack vara att du använder grått som bakgrund så kommer bilderna att stå fram bättre. Grått är en jättebra färg att använda då man redigerar bilder på skärmen också eftersom det är den neutralaste färg som finns. I professionella fotostudios använder man en speciell grå färg på väggarna så att inte ögat ska luras utan att färgerna uppfattas som de är.

2011-01-12 @ 14:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0