Handbolls matcher

Fotograf: Jag
Tog massa foton på min syrras match från igår. Detta bilder blev jag nöjdast med!
Idag har jag spelat 2 st handbolls matcher. De flesta verkade vara ganska trötta, det var många tappade bollar tex. Och Gabbis hehe siktade inte så bra på mål..... Hon gjorde dock 4 mål. Den första matchen förlorade vi med 3 bollar och den 2a kom vi lika! Så vi fick ett minus poäng och ett plus poäng! Igår åt jag hemlagad Sushi, bilder får ni se imorgon! Nu ska jag göra lite läxor tror jag hörs imorn.

Kommentarer
Postat av: Kate

Fina bilder!



Sv: Jag är mycket bättre på engelska nu! (:

2011-02-20 @ 18:11:55
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/
Postat av: cecilia

vart var det ngn stanns? ser ut som min gamla skolas gympasal ^^

2011-02-22 @ 20:37:42
Postat av: Sollan

Vilka underbara bilder, mycket fart...

2011-02-23 @ 19:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0