Det visste du inte om mig?

Detta visste du inte om mig:

* Jag älskar musik, och såklart sjunga. Jag har sjungit i typ hela mitt liv. Ngn gång kanske ni får höra mig. Inte förrat skryta men jag är ganska bra på skala 1-10 är jag 8.

* Jag är kort dvs längden nu är jag typ 1m och 53 cm

* Min största idol då jag var liten var Britney Spears och ett tag Rihanna.

* Jag älskar färgen rosa

*  Min favorit film är Mean Girls , twilight serien och Wild Child.

* Jag älskar iCarly!

Det var några saker du inte visste om mig.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack du! <3

Haha tur det att vi vann ;D

Japp ses imorn på träningen!

2011-02-24 @ 20:22:49
URL: http://justmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0