Skolfoto + fakta.

Heeej!
Idag har det varit skolfoto och jag tror att jag blev ganska bra men ni får se då jag fått fottot! ;)
Ehmmm... det har hänt en jätte rolig grej som ni får veta senare i veckan då. Men detta inlägg ska handla om JoJo!
Fakta:

Joanna Noëlle Levesque , JoJo, född 20 december 1990 i Brattleboro, Vermont, USA, är en amerikansk pop sångare och skådespelare. Hon medverkade i filmen Aquamarine tillsammans med bland andra Sara Paxton och Emma Roberts, och hennes andra film var Familj på väg med Robin Williams. Hennes första hit var "Leave
(Get Out)"
. Hennes senaste skådespelarbedrift är TV-filmen True Confessions of a Hollywood Starlet från 2008. Hennes nya album heter All I Want Is Everything.


Kommentarer
Postat av: floppa

Inlägg kommer idag med!

2010-09-21 @ 16:42:37
Postat av: Anonym

Fin blogg!

2010-09-21 @ 16:49:39
Postat av: floppa

Det blev inget inlägg igår tyvär men det kommer säkert idag!

2010-09-22 @ 14:04:07
Postat av: alexii <3

saknar dejj jätte mke floppa :''c <3 Vi måste träffas snart igen, och du blev säkert jätte bra.. mitt blev inte bra men tror det blir bättre än dom andra åren på mellanstadiet.. men ska lägga upp alla bilder när dom kommer på bloggen så blir det en röstning (y'' haha du fick veta förre alla andra som läser min blogg :) <3



Kram alexii (L)

2010-09-22 @ 14:12:54
URL: http://lindstromalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0