Riga dag 3

Hej!
Förlåt för dålig upptatering. Jag har varit så himla upptagen jag menar det är första veckan efter höstlovet.
Men nu ska jag visa de sista bilderna i Riga. Vissa bilder kommer vara oklara ( dvs att allting kommer inte synas så bra) Så med mammas kamera kommer ni få se fler bilder ifrån SPA't. Men nu får ni nöja er med min mobilkamera!
Swimingpoolen:
Här ser ni det mesta ifrån Swimingpoolen!

Jag på SPA:
Jag blev inte så jätte nöjd med bilden föratt: Mitt smile såg lite weird ut! Men den funkar.

I vattnet:
Jag med Freja i vattnet.

Våra drinkar:
De innehöll Hallon, banan och honung! Och var otroligt mega goda.
'
Bubbelpoolen:
Jag i poolen, det var så skööööönt där i!

Middag:
Denna middag var inte en höjdare. Såsen smakade typ ingenting. Men det var iallafall pasta med citron sås med räkor. 

Efterrätt:
Den var mumsig!


// Floppa <3


Kommentarer
Postat av: Gabbi!

Gud vad härligt! :D <3

2010-11-12 @ 22:11:05
Postat av: Floppa

Tack Gabbi <3

2010-11-13 @ 13:24:08
Postat av: Sollan

Jag längtar tillbaka...Mer semester...

2010-11-14 @ 13:57:02
Postat av: Anonym

ehh okie så det e så där du ser ut.....mm då vet man det.........

2010-11-14 @ 18:47:14
Postat av: celine.isaksson

jag tycker den bloggaen är jätte bra,forsätt så!!!!

2010-11-21 @ 09:40:08
URL: http://shubbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0