Riga dag 1

Vi bodde på Radisson Blu hotel Latvija. Det var jätte fint där! Allting var rent och snyggt.
Det finns också SPA på hotellet som heter ESPA. Ni kommer få se bilder på SPA't dag 3
" Jag ska berätta lite om varje bild!"
Badrummet:
Jag valde att ta en bild på badrummet föratt: Ni skulle kunna få se hur det såg ut och föratt jag tycker att det såg väldigt fint och lyxigt ut.


Min säng: Dag 1
Denna bild visar då min säng dag ett och då min väska på sidan. Sängen var väldigt mjuk. Alltså som en vanlig säng alltså.
Jag tog kort på sängen föratt: Ni kunde få se hur jag sov och hur min väska ser ut!

De andra sängarna:

Imorgon kommer ni få se: Gamla vackra hus, Mat, och Riga's  bro.
" Missa inte det!"
Kram // Floppa <3



Kommentarer
Postat av: Sollan

Ser väldigt fint ut!

2010-11-05 @ 11:31:03
Postat av: Alexii<3

Fint!:)



haha så söt är du <333 Du är oxå snäll <33 saknar dejj gmn <33 måste ses snart!(L)

2010-11-05 @ 11:55:32
URL: http://lindstromalexandra.blogg.se/
Postat av: Floppa

Tack Tack!!!

2010-11-05 @ 13:21:24
Postat av: Frida

Hej.

Vilken fin design du har! Ser också härligt ut i Riga.

2010-11-21 @ 09:09:09
URL: http://fridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0