Varit hemma hos...

Ellen jahh!
Vi hade det skiiit kul, vi kollade på en Harry Potter bakom kulliserna typ.(Flammande Bägaren) Och då så sa Daniel Radcliffe att han såg mest framemot att få kyssa Chu Chang i den kommande filmen HP och Fenixorden.
"Jag ser mest fram emot att få kyssa Chu Chang."
Det var lite Patetiskt faktisk av Dan. " Sorry meat" Säger jag till Dan då!
Jag har deras adresser man hittar de på Pottersajten, där hittar man jätte mycket fakta och man kan ha en inloggning jag heter Miss.Grainger:)
Adresser:
Daniel Radcliffe
ARG Talent
4 Great Portland Street
London W1W 8PA

LEAVESDEN STUDIOS
PO Box 3000
Leavesden, Herts, WD25 7LT

Emma Watson/Hermione Granger:

Emma Watson,
c/o Harry Potter Production,
Leavesden Studios
P.O. Box 3000
Leavesden, Hertfordshire
WD2 7LT
United Kingdom

Rupert Grint/Ron Weasley:

C/o Nigel Grint
PO BOX 170
Hertford
SG14 3ZG

Rupert Grint
Peter Fraser & Dunlop
Drury House
34-43 Russell St.
London
WC2B 5HA
STORBRITANNIEN

[email protected]
Hoppas ni tar vara på adresserna om ni vill veta mer gå in på Pottersajten.com
V gjorde toast med Mang, Banan Smoothie! Mmm vad gött:)
https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1528108/images/2010/dsc03346_90311924.jpg
Kram // Floppa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0