Psst.. Lite från helgen..<3

Tjo hej!
LÖRDAG:
I lördgs så hade jag cup till söndag vi kte ut i Semifinal:/ Men det gick ändå ganska bra:) Sen då jag km hem åt jag Chriles goda Lasange:3
Sen så hade mamma köpt WICH som är Ben N Jerrys glass på vivo fick man 2st WICH glassar för 15kr (Billigt) Så en kostade 7.50:- Så mamma köpte 6 st sånna och man fick 1 var.
PS: Mina Bonus storasystrar kom så då blev vi 6 st. Mmm det var jätte goda jag föredrar att ta WICH<33

SÖNDAG: Aaah.. en tråkig söndag som vanligt... Vi åkte ut, och ahh.
Sen kom jag hem och dushade, sen så tog jag en prommis till Vivo och köpte 2 st WICH<33 (Mmmm...:3)
Sen då promenaden var klar så kollade jag och mamma på JUNO en skit bra film säger inget om vad den handlar om idah, men framöver kanske<3

TODAY:
Inget.. men jag kmr ej gå på handbollen föratt jag är hänig och hat jätte ont i halsen såå tråkigt för mej...<3

Puss och kram // Floppa<3

Min WICH ICECREAM<3
https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1528108/images/2010/dsc03178_87795513.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0