På landet:)

Tjohej!
Nu är jag på landet och bloggar!
Vet ni vad mamma ska precis beställa england biljetterna, Wiie<3
Jag kommer åka med ryanair till LONDON STANSTED flyget kostar: 13 med flyget + massa annat så att det blir 136 kr billigt va?
Idag kommer Mormor och Morfar att hälsa på här på landet. :)
Just nu så är ganska bra solen skiner ganska mycket, och himlen är blå med få moln.
Imorn kommer Veckans låt. Jag kan ge er en ledtråd till er.
Clue: Hon kommer från ett annat land än Sverige,USA,England.  Varsegod att kommentera och gissa!

Ha en bra dag Kram // Floppa<3

Kommentarer
Postat av: Lillan

Alexander Rybak?

2010-05-22 @ 10:06:32
Postat av: floppa

Nej det är ej han.

2010-05-22 @ 10:08:34
URL: http://shubbi.blogg.se/
Postat av: floppa

Glömde igår så handlade jag massa shorts på Lindex och jag handlade ett par Pistage gröna och hudfärgade shorts och ett par byxor.

Bild kommer senare idag tror jag:D

Hej hej Kramar // Floppa<3

2010-05-22 @ 10:09:52
Postat av: Ray

Kul! Synd bara att det e med Ryanair. Mamma sa att det var jätte dålig service, aja återstår att se!

2010-05-22 @ 18:50:58
URL: http://thedressbook.blogspot.com
Postat av: Floppa

Jag vet, men jag åker med det för att det är billigt!

Man behöver inte typ äta elr nåt jag brukar oftast ta en dricka fast förra året på höstlovet då vi var på väg TILL England då köpte jag till mej o mina systrar asså Molle o Freja TWIX!

Kram Floppa

En extra kram till dej Ray<3

2010-05-23 @ 08:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0