Neeej och Yes

Vad hände igår Anna Bergendahl gick inte vidare(Ohh.. no)
Det var inte kul att hon ej gick till finalen, jag tror att det var Första gången Sverige inte gick vidare men vi har vunnit ganska många gånger:) Tex Abba med WaterLoo och Diggelo Diggelej! Och massa fler. Men ni vet Veckans låt Drip Drop(Safura från Azerbajin) Gick vidare det Är YEES! Och mitt andra hemland England har gått vidare så typisk sett har mitt hemland gått vidare:)
Jag är ju halv engelsk. Min pappa kommer från England då så jag har en större famlij i England än i Sverige faktisk. Jag har bara riktiga kusiner i England, i sverige har jag Bonus kusiner. Det är därför jag åker till England själv där ska jag då hälsa på min familj:)

P.S jag åker bort i helgen så vi ses på söndag då kanske<3

Kram // Floppa.
Hoppas jag blir frisk någon gång?? är hemma och är sjuk.... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0