Länge sedan?!

Hej hej!
Jag har unye bloggat föratt jag har haft annat för mej (Tex Läxor,Studsmattan som vi satte upp igår tisdag! och mm)
Men som ni vet nu så har jag satt upp min studsmatta jag har tyvär ingen bild men det kmr imorn! Det tog ca 45 min att bygga upp hela det var ganska svårt men då den var klar blev man jätte glad:)
Så ialla fall så nu har vi en studsmatta ute på vår trädgård. Sen så ska jag ha utvecklings samtal så då ska jag vänta och medans jag väntar ska jag göra lite läxor:D
Seb efter utvecklings samtlaet ska jag och pappa handla på Monki för mina 550 kr på Presentkort! Om jag inte handlar allt så ska jag handla på Fredag. Och sen går vi på HANDBOLL<33

Ses imorn bloggizar<3 Kram // fLOPPA<3 (<-----Haha stilen)


Kommentarer
Postat av: Anomym

Haha du kommer aldrig få veta;)

2010-05-06 @ 16:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0