The short second life of Bree Tanner.

Hej hej!
Som sagt jag har ju köpt The short second life of Bree Tanner.( Bree Tanners andra liv)
Igår började jag läsa och jag är redan på sid 18<3 Boken är väldigt bra! Jag rekomenderer den verkligen!
Boken handlar om livet då Bree är vampyr. Och i början så ser hon en skrikande kvinna som typ har blivit biten hon går då in i huset och Riley(hennes kompis) säger att hon får dricka blodet hon tycker att kvinnans blog var väldigt rent. Mer berättar jag inte.
Jag läser den på Engelska som ni vet. Hade tänkt börj läsa den i England men kunde inte låta bli..!
Idag ska jag till Farsta Nanny vill dit.  Så jag måste ju såklart ha med mej mitt Presentkort :)
Själva boken har bara 178 sidor det är inte mycket det.



Sweet Dreams// Floppa<3


Kommentarer
Postat av: Maya

visst är den! jag läste den på engelska och den var jätte bra!

2010-06-23 @ 14:51:42
URL: http://monstermaya.blogg.se/
Postat av: Ray

Jag hämtade den på pappas Ipad och läste ut den på en dag! ( på engelska ) den är / var jätte bra!!!!

2010-06-23 @ 16:59:09
URL: http://thedressbook.blogspot.com
Postat av: sollan

Låter mysigt att läsa...

2010-06-23 @ 21:29:27
Postat av: Floppa

Japp mysigt och roligt!

2010-06-24 @ 10:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0