Sjukhuset, Vernissage, födelsedag.

Gaah... hur hann jag med allt?
Idag har jag varit på sjukhuset, jag kanske har Körtelfeber. Jag var ju sjuk förra veckan, och då hade jag feber och ont i halsen ju. Så min röst lät konstig(inte hes) utan lite sladdrig.
Om ni vet vad jag menar?
Men i alla fall så åkte jag först till Vårdcentralen. (Just det vi hade Vernissage idag och började 10.20 men kom tbx till skolan 14.00 föratt jag var på the Hospital.)
Men då fick jag prata och säga hur jag var sjuk och om det gör ont på buklan på min nacke.
Så tog jag 2 blodprover. 1 på Värdcentralen och 1 på Sjukhuset. Jag blev lite öm efter blodproverna.
Vi skulle få resultatet inom 2 timmar men de ringde aldrig(eller jag vet inte?) Sen så kom jag till skolan fixade allla grejor och så sedan var det dags att ha Vernissage. Mina föräldrar kom 1 timme sent, men vi hann med allt fika, visa grejorna o så!
Då det var klart gick vi på resturang och käka;)

Får ej spela handboll, föratt det är inte bra om man har Körtelfeber:( Jag är så ledsen, jag måste spela Eken cup:)

Kommentarer
Postat av: Floppa

Happy Birthday dad:)

2010-06-02 @ 15:34:42
Postat av: Floppa

Glass leder till stora lass!:)

Åt glass idah! Fick det föratt läkaren sa att det var bra att äta glass så jag fick nya SOLERO GLASSEN!:)

2010-06-02 @ 15:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0