Julklappar

Hej!
Tänkte bara berätta lite fort vad jag har fått i julklapp.
Från mammas familj:
Kamera kit Canon EOS 1000D fick av mamma, mormor & morfar, Sören & Enikö.
Lindor chocklad fick av mormor & Morfar
Ögonskugga, Läppglans, nagelack, och lypsyl fick av Elina & Johanna
Kamera bok bättre bilder fick av mamma
Rosetthårband & Presentkort på SF bio fick av Monika ( Elina & Johannas mamma)
Stor leksak till Nono fick av Chrille.
Från pappas familj:
Top model pennor fick av Marcus
Presentkort på Åhlens fick av Anders, Karin och Michel
Presentkort i Farsta Centum fick av Monica
Top model bok fick av Monica
Eclipse filmen fick av Ewa, Sandra & Viktor
En T-shirt & ett armband fick av Nanny
Love my self tröja fick av Lena & Pappa
Mean girls & Clueless filmer fick av Lena & Pappa
En grön ny handboll fick av Lena & Pappa
2 rosa toppar & 2 rosa trosor fick av Lena & Pappa
P.s Håller på att fixa min nya kamera så att jag kan ladda in bilderna som jag har tagit!
Men senare idag ska jag se Harry Potter och dödsrelikerna del 1i engelsk tal så att Nanny också förstår. Det ska bli jätte roligt tycker jag! Jag är en Hp älskare :)



Kommentarer
Postat av: Sollan

Fina klappar kameran var från Chrille oxå. Nonos hus från mig bara så du vet. Ha så kul med kameran och alla klappar.

2010-12-26 @ 17:11:02
Postat av: Freja

Bra val floppis

2010-12-26 @ 20:56:55
Postat av: Alexii

Aww <3 Jag barar berättar sanningen, och det bästa sättet att få tag i dej nu är genom bloggen eftersom jag inte har pengar eller gratis sms på mobilen :/



Kramizz, hoppas vi ses snart <3

2010-12-26 @ 21:25:13
URL: http://lindstromalexandra.blogg.se/
Postat av: deniise

vad kul! :)) <3

2010-12-27 @ 18:42:56
URL: http://forevigtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0