shoppat<3

Hej hej!!
Idag har jag varit i Farsta och shoppat jeans. Föratt jag har bara 2 par jeans tights, mamma handlade ett par idag till mej men jag är ju hos pappa. Molle hade gitarr lektion innan så vi träffades utanför Mcdonalds och fick pengar av Monica föratt hon gick med molle på gitarrlektionen. Vi fick 100 kr och vi tog varsinn Mc chicken med läsk<3 Innann jag träffade molle så tappade jag mobilen 2 gg i rad....:(
Jag handlade ett par jätte snygga jeans<3 Och en skal!!!
Jag har haft en jätte bra dag i skolan oxå!!

Kram Floppa<3




Jeans: Kapphal PRIS: 249:-
Skal: H&M PRIS: 59:-
Jag idah<3

Kommentarer
Postat av: Nina

Snygga<!

2010-04-17 @ 10:45:09
Postat av: Petra Filippa bästis ;)) <33

Jätte fina :D <3<3<3

2010-04-22 @ 21:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0