Mitt shopping!

Hejsan!!
Idag har jag varit i Farsta (igen) men denna gång var Molle med<33
Det gick väldigt fort och jag visste vad jag ville ha!! Freja köpte ett Mac faktor läppglans och Molle solglasögon!!
Men nu glömde jag inte mitt LagerHaus presentkort som tur...:) Jag har nu 32 kr på LagerHaus present kortet och 370 på Farsta...:)
Då jag kom hem så fikade vi och jag tog en muffin + Pucko. Monica ville fika då vi kom hem så då gjorde vi det.
Men idag är det Majas födelsedag hon har oxå en blogg: Majseet.blogg.se
Hoppas ni oxå haft en bra dag som jag har!!

Glass-skrivblock PRIS:39,50:- AFFÄR: LagerHaus.
Tårthalsband PRIS: 39,50:- AFFÄR:Lindex.
Örhängen PRIS: 29,80 (REA annars 49:-) AFFÄR: UR&PENN
Limegrön box PRIS: 19:- AFFÄR:LagerHaus.


Mumms....//Floppa<3

Kommentarer
Postat av: Floppa

Det är min stil serisrosa örhängen och gulliga halsband tex<3

2010-04-07 @ 20:00:04
Postat av: Kate

Riktigt snällt!

2010-04-08 @ 01:07:39
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0