Kom hem nyss!

Hej Hej på er<3
Jupp jag kom hem nyss jah...:) Jag har precis varit på handbollen det var en ganska rolig träning vi joggade i början och sedan så gjorde vi nån tränings match mot varann vi spelade på LITEN plan och var 4 st i ett lag jag var lag Blå. Gabbis, Moa, Jag , Och Tove var ett lag. Om man gjorde 5 mål ( I laget) så skulle man få glass på Onsdags träningen!
Och vi var det ända laget som gjorde 5 mål i rad (Egentligen gjorde vi 7 i rad Hihi!) Så jag frågade tränaren om vi skulle få glass och det fick vi om jag skrev i gästboken att påminna!!
Men iaf så idag var jag jätte trött i skolan asså.... ( Zzzzzzz........) Nää jag bara skojade lite men jag var trött:)
Imrorn ska jag jobba på tidningen mkt och på Europa resan direkt då jag kmr hem så det blir ett kort inlägg tror jag.

Ha en bra kväll är gott!

Kramar // Floppa<3

Kolla bilden snygg va det är ju min blogg<3



Kolla in min blogg




Kommentarer
Postat av: Nikita

Vilken snygg bild på din blogg text:)

2010-04-12 @ 19:02:54
URL: http://Nikita.bubbelroom.se
Postat av: Amanda^^

Haha! Ni var nt alls dom ända som gjorde 5 mål i rad!! Vi i SVARTA gjorde oxå 5 elr över!

2010-04-12 @ 21:09:43
URL: http://anza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0