Kjolen är min!

Hej hej!!
Igår hann jag inte blogga tyvär jag hade annar för mej. Men igår hade jag en välldigt kul dag faktisk!! Vi åkte först in till T-centralen och gick på Kulturhuset jag ville såklart gå på Pysselvärkstan. Men det var för lång kö.... så då gick vi in på Känn dej själv. Det handlade om tex hur man blir rädd och så. det var väldigt kul. :) tips till er gå till det stället och kolla det var intressant!
Sen så gick vi och kollade hur lång kö det var till Barn saken.  Föratt komma till pysselverkstan måste man ibland stå i kö.
Och då vi kom så var det en ganska lång kö så då gick vi och fikade, Jag tog chocklad mumms det gjorde Freja med. Mamma tog morotskaka och då mamma smakade kakan så den där gegga mojan på kakan var bara Phyladelphia ost på och kakan smackade gammal så mamma gick och klagade (Hehe..) och hon fick en ny Morotskaka och den smakade inte gammal ialla fall!
Sen då vu hade fikat klart så gick vi och kollade igen på kön och den var längre så vi gav upp. Och jag frågade mamma om vi kunde gå in på Monki?? Och mamma tyckte det var okej så medans jag var inne på Monki köpte mamma bio biljetter.  Freja valde Alice i under landet. Sen då de hade handlar biljetter så kom de till Monki och jag fick en kjol där ifrån!! Så gick vi och kollade på Filmen och sen då filmen var slut gick vi på Sushi resurang. Och såklart var filmen jätte bra!


Kram Floppa<3
https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1528108/images/2010/dscn2084_83075538.jpg
Kjol Monki PRIS: 250:-

Kommentarer
Postat av: Sollan

Kjolen var fin på dej!

2010-04-11 @ 12:15:32
Postat av: Kate

Tack :)

2010-04-11 @ 17:51:50
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vsg<3333333

2010-04-11 @ 19:58:51
URL: http://shubbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0