Jag måste visa!

Tjobre:)
Jaah tjobre.....
Rubriken säger allt ju jag måste visa Molle vem JoJo är! JoJo har jag blivit helt galen i asså (Gaah....)
Hon är så bra<3
Jag har precis kommit till pappa och måste visa pappa oxå vem hon är. Idag hade jag hemspråk. Asså hemspråk kan vara riktigt tråkiga iblan´d och ibland okej.
Alla som jag gick med förra terminen har slutat hahah...<3
Men vi har cup i helgen ju och det är i kungsängen och vi ska möta 97or föratt det inte var så många 98or lag som hade anmält sej så aah...  det blir tuft:) Men det är bra så att vi blir bättre och så<3

Hoppas ni får en bättre kväll

Kram // Floppa
P.s det blir ingen dagens godis måste göra läxor men kolla på de andra inläggen jag säger bara så här: ENJOY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0