Glad påsk på er<3

Hej Hej>!
Idag är det påsk...!
Wiiie! Och nu är jag hos pappa elr jag kom till honom i torsdags. Men vi fick leta efter våra ägg och mitt var i hallen vi håller på att bygga ett rum brevid hallen om i det rummet(vi har tapetserat så ni vet..:)) Fanns vi stora ägg!
Jag fick en tröja och massa godis + en liten pysselsak!
Klockan tre kommer min bonus mormor Monica + hennes kompis + Ewa (min bonus moster) och Marcus min storebror!
Det ska bli jätte kul att de ska komma och det blir PÅSK buffe!

MINA FRÅGA:
Vad ska ni göra på Påsken och vad fick ni?
Bild på mitt Påskris!

Bild på min Påsk Present<3

Kommentarer
Postat av: Molle

Gör samma som du Floppa<3

2010-04-03 @ 15:19:59
Postat av: sollan

Glad påsk, hoppas det var en god påskmiddag.

Kram Sollan

2010-04-04 @ 08:03:22
Postat av: Floppa

Tack Mamma<3

2010-04-05 @ 11:38:46
URL: http://shubbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0