England here i come!

Yes: England here i come!
Nanny har inte beställt hennes biljetter men ialla fall så ska jag dit i Juli så att jag kan träffa mina kusiner(cussens) föratt i england går man ut i början av juli en månad efter vi. så att om jag åkt med Nanny(min farmor kallar henne för det!)  Så jag ska bo hos Amy (min kusin) och hos Nanny lite! Sen har Liz(min faster) skaffat en bil så hon ska hämta mej och åka hem till sej till Watford. Nanny bor i Camebridge då jag bor hos Amy ska vi till det MEGA stora centrumet! Jag får 500 av mamma att handla för föratt jag åker dit själv utan mamma elr pappa:3
DET SKA BLI SÅ KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL! Jag undrar vad jag ska handla aja jag kmr shoppa loss!
Idag har det varit en vanlig tisdag jag har bara 3 tal kvar i mattemålet som jag ska göra snart<3
Jag skickade ett hjälp mejl att det ej gick att lägga in headern och den svarade:
Du måste ladda upp bilden på nätet.
Jag svarade:
Jag har gjort det men menar du på google?
Jag tror svaret kmr imorn så möjlitvis kmr det en header imorn!!
Jag smakade Magnum Gold idag och den var jätte god! Mitt tips är att ta den som glass val!
Nästa val är Bens N Jessys nya glass<3

Innehåll:
Karamel med chocklad smak med colasås i och vaniljglass<3
Muumms på er // Floppa<3


Kommentarer
Postat av: Sollan

Jaså så du har tagit glass (Okej.)

2010-04-25 @ 17:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0