Är med PETRA!

Hej hej!
Nu är jag med Petra! Vi har det jätte kuuuuuuuuuuuuul!
Petra säger:
"Heej alla Filippas blogg besökare x''DD, Hehe jag älskar henne jättemke!!<33<3 Vi kommer få det jättekul! [fast vi har redan kul xD]"

Japp det var Petra det kommentera gärna!!
Som ni vet ska jag sova över där idag till imorn och vi har hyrt film: Leagly Blondie 2 och köpt nya Marabou passionfrukt! Då vi kom hem så smakade jag Ballerina kladdkaka. Den var jätte mumsig<33
Jag kmr lägga in bilder imorn!!!!¨


Kommentera gärna Kramar// Floppa o Petra<333333333333

Kommentarer
Postat av: hedda

lägg in bildr nuuuu!

2010-04-23 @ 18:21:41
URL: http://mylifelikebulldoog.blogg.se/
Postat av: floppa

Jag kmr göra det senare idag!!!



Kram floppa<33

2010-04-24 @ 08:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0